Jeg ryger en til cigaret (jeg har lige røget en) og skriver et ord til og så et til indtil jeg kigger ud af vinduet, og så savner jeg dig. En gang til. Jeg savner dig. Hele verden er det sidste jeg vil tale om. Du er det sidste i hele verden jeg vil vikle mig ind, for det føles som om det ville føles som en evighed hvis jeg gjorde det. Kan man det? Alle er kødædere og alle vil se asfalten svede i fabrikkernes gigantisk sejlende elektricitet. Hvad er byen andet end en begejstret kræftsvulst der er bange for sin egen fremtid? Jeg kan se hvorfor man aldrig snakker sammen. Politik er en gradbøjning af den kollektive dødsdrift. Vi sender alle kvinderne i køkkenet og så kan de gå rundt derhjemme og så laver vi verdenshistoriens mest effektive graviditets-turnus. Seks uger uden menstruation. Hvem ved hvad de tænker på? Jeg drikker mig blind i rødvin selvom der er blevet sagt så mange ting af folk der er døde eller dør lige så let som mig. Jeg elsker dem! Himlen trækker sig sammen som en gigantisk flødefarvet vagina mens vi drukner i stemmer her i huset. Hils din gud og sig at han er et pikhoved. Søg læge. Spark din skraldemand over skinnebenet. Slås med de riges blomsterbede. Skær armen af dig selv og gå til forældremøde. Det forklarer alt! Hejs dig selv op i dine kønsorganer og slet alle dine dokumenter og kom til fest og diskutér mad og skrifttyper, gift dig med dig selv og bliv selvmordsbomber
mens du tænker på
svin der korpulerer
i mørket.

Ingen kommentarer: